Korfu kelionė į Graikiją

by

Mūsų Korfu kelionė. Ši Graikijos sala Jonijos jūroje garsėja puikiais paplūdimiais, gražiomis įlankomis, žvejų kaimeliais ir visame pasaulyje populiaria Graikijos virtuve!

Jeigu planuojate atostogas, norite pakeliauti ir pamatyti gražių vaizdų, paragauti graikiškų patiekalų, kelionė į Korfu salą, Graikiją, nuostabi mintis. Šiandien papasakosiu ką pamatyti Korfu. Mes pasirinkome aktyvias atostogas, pasidalinsiu kokius įspūdžius paliko Korfu sala – kelionės.

Kelionė į Corfu Jums paliks prisiminimus ilgam.

KORFU KELIONĖ

Korfu yra viena didžiausių Jonijos salyno salų, priklausančių Graikijai, įsikūrusi vakarinėje žemyninės Graikijos pašonėje, prie pat Albanijos krantų. Korfu salos dydis: ji yra 58 km ilgio, o plačiausia salos dalis 24 km.

Saloje pasodinta daugiau nei keturi milijonai alyvmedžių, todėl net karščiausią vasarą akis džiugina žaluma. Atvykę būtinai nukeliaukite į alyvuogių aliejaus ekskursiją pažiūrėti kaip gaminamas alyvuogių aliejus (kaina apie 60 eu žmogui). Tai dalis Graikijos kultūros.

Salos krantai visur skirtingi – kai kur nukloti akmenimis, kai kur aukštomis uolomis, kai kur smėlėti, gausu žvejų kaimelių. Čia patys gražiausi saulėtekiai ir saulėlydžiai.

TEMPERATŪRA

Gegužės mėn. vidutinė oro temperatūra apie +18-+23°C, o jūra +18 °C . Mažai turistų, daug saulės ir ramybės.

Birželio mėn. vidutinė oro temperatūra apie  +24-+27°C, daugiau saulės (vidutiniškai 12 valandų per parą) ir +21 °C jūros vanduo.

Karščiausia būna liepos pabaigoje ir rugpjūčio mėn. Tuomet termometras pašoka net iki +40 °C, o jūra lepina +24 °C vandeniu. Žmonių šiuo metu būna labai daug.

Su savimi būtinai pasiimkite tepalo nuo vabzdžių, uodų čia daugybė.

MŪSŲ KELIONĖ Į KORFU

Mūsų kelionė į Korfu buvo pažintinė. Aktyviai keliavome keturiese, su dviem vaikais (10 ir 15 m.), 10 naktų. Norėjome daug pamatyti, todėl gyvenome ne vienoje vietoje, apvažiavome ratu visą salą. Nakvynės vietas užsisakinėjome per booking.com svetainę. Automobilio nuomą radome vietinėje  įmonėje, už 7 dienas sumokėjome 275 Eur su pilnu draudimu.  Saloje galite važinėti ir dviračiais.

KĄ PAMATYTI KORFU

Geriausia planą susidaryti iš anksto ar bent jau susipažinti su sala ir ką joje galima pamatyti, ir tuomet pasirinkti pagal tai ko norite. Atskridę į Kerkyrą(Corfu) būtinai pasivaikščiokite. Kerkyra labai senas deivių ir dievų miestas.

Aplankykite Spianada aikštę, archeologijos muziejų, Archileono rūmus, Angelokastro pilį, Perithia kaimą, kuris yra pats seniausias saloje su akmeniniais namais, kuriuose vis dar gyvena vietiniai.

Žavius Paleokastrica ir Lakones miestelius. Korissiono ežere galite pamatyti daugiau nei 120 paukščių rūšių ir kitų gyvūnų. Šalia Vlachernos vienuolyno prieplaukoje galite nuplaukti į nedidukę Pontikonisi salą.

Jeigu esate vandens mylėtojai: būtinai nukeliaukite iki meilės kanalo, galite aplankyti vandens parką. Jei norite poilsio paplūdimiuose Jums patiks Issos, Glyfada, Myrtiotissa, Acharavi, Agios Gordios paplūdimiai.

DAUGIAU KELIONIŲ:

ISOLA DEL GARDA SALA ITALIJOJE

KORFU SALA KELIONĖS – MŪSŲ ATOSTOGOS

PIRMOJI DIENA

Į Kerkyrą atskridome vakare, pasivaikščiojome senamiestyje ir grįžome į viešbutį poilsiui. Apsistojome City Marina. Iš balkono mūsų apartamentai buvo su nuostabiu vaizdu.

kelione į korfu

Vaizdas is jūros į Kerkyrą, Corfu saloje.

ANTROJI DIENA

Ryte automobiliu atvažiavome į Achilleiono rūmus. Teko stovėti eilėje prie kasos, bet ji gana greitai judėjo. Rūmai patiko, verta pamatyti. Einant aukštyn nuo rūmų yra graži kavinukė su nuostabiai atsiveriančiu vaizdu. Po pietų keliavome į kitus apartamentus – Agios Gordios Panorama. Apartamentai su baseinu ir gražiu vaizdu į jūrą. Likusią dienos dalį maudėmės paplūdimyje. Jūra buvo šilta, gultai mokami, tačiau už tą sumą galėjome užsisakyti gėrimų jų bare. Vakarą praleidome restorane Romantic Palace. Su gyva graikiška muzika, šokiais, stalų nešiojimais dantimis, ugnies šou ir lėkščių daužymu. Dar niekada nebuvo tekę šokt ant lėkščių šukių ir sudaužyti tiek lėkščių!

Achilleion rūmai nuotr. Inga D. asmeninis archyvas
corfu graikijacorfu graikijacorfu graikijacorfu graikija

TREČIA DIENA

Aplankėme Paleokastritsa miestelį, ten papietavome vietinėje tavernoje, užkilome į vienuolyną, aplankėme netoliese esančius Angelokastro pilies griuvėsius – nuo jų atsiveria kvapą gniaužiantys vaizdai.

Pasivažinėję atvykome į Villa Theodora View Apartments Zeys, šalia Agios Georgios paplūdimio. Vaizdas iš apartamentų stulbinantis, namelių terasos didelės, vėlų vakarą buvo tiesiog jauku sėdėti ir žiūrėti į Porto Timoni kalne degančias švieseles (blogybė ta, kad nuolat puolė uodai ir musės, ir taip buvo visos kelionės metu).

Agios Georgios paplūdimys mums mažiausiai patiko iš visų vėliau lankytų. Vanduo buvo šaltas, gultai mokami ir čia gėrimų už tuos pinigus nedavė.

ka pamatyti korfu

KETVIRTA DIENA

Atvažiavome į Porto Timoni paplūdimius, esančius vakarinėje salos dalyje. Čia laukia ilgas, kelias, todėl būtinai pasirinkite patogią avalynę. Kelias nelygus ir akmenuotas. Iš aukštai vaizdas stulbinantis. Vieta, kur visi fotografuojasi, visada užimta asmenukes darančių panelių, tad gali tekti pastovėti eilėje.

Nusileidome žemyn. Ten maudantis geriausiai turėti vandens batus. Įsitaisėme ant akmenų, vanduo buvo geliantis kaip iš šaltinio, todėl neužsibuvome ir traukėme toliau. Netrukus apsidžiaugėme tokiu sprendimu, nes Arillas paplūdimyje vanduo buvo šiltas, krantas smėlėtas ir lėtai gilėjantis. Gultai mokami.

Vakarieniavome restorane Zorbas. Maistas labai skanus, ten dirbantys žmonės buvo malonūs, pažiūrėjome šou programą su graikiškais šokiais. Ilsėtis grįžome į tuos pačius apartamentus.

Porto Timoni paplūdimiai
Arillas paplūdimys

PENKTA DIENA

Važiavome link Cape Drastis. Ten pasivaikščioję, buvome nuo galvos iki kojų dulkėti, nuo daugybės šiuo keliu lakstančių automobilių, čia rinkitės paprastą aprangą. Vaizdai nuostabūs, į šią vietą galima atplaukti ir laivu. Nedidelio laivelio nuomai nereikalaujama teisių. Laivo nuoma nesezono/sezono metu apie 80/120 eu, degalai dienai 40eu. Laivo nuomos kontaktus rasite po straipsniu.

Toliau patraukėme į Sidari miestelį. Ten taikliausias apibūdinimas būtų – ,,Palanga močiučių“, bet mums patiko. Miesteliai tokie skirtingi, vienuose ramybė, kituose daugiau gyvybės, o čia gyvenimas verda, daugybė vakarėlių.
Apsistojome – Katsaros Studios & Apartments. Tvarkingi, jaukūs apartamentai, buvome patenkinti.

Gražusis meilės kanalas buvo pilnas žmonių. Pasirinkome pabūti prie baro D‘amour canal esančios įlankėlės. Išsinuomojome gultus šiame bare už 5 Eur/vnt. ir gavome galimybę naudotis jų viešbučio baseinu bei tualetu. Ten puikus maistas, groja muzika, pailsėjome.

Nusprendėme pasilikti dar vienai dienai. Vakare miestelis kupinas energijos, dažnoje kavinėje vyksta gyvos muzikos vakarai, parduotuvėlės pilnos žmonių. Šokti čia nėra leidžiama.

Cape Drastis nuotr. is asmeninio Inga D. archyvo
Corfu graikija
Meilės kanalas
Meilės kanalo paplūdimys
Corfu graikijacorfu graikija
Sidari miestelis

ŠEŠTOJI DIENA

Šią dieną leidome tame pačiame paplūdimyje, vakarieniavome gražioje tavernoje The Hive Sidari Corfu. Maistas čia labai skanus, rekomenduoju.

SEPTINTOJI DIENA

Iki pietų pasimaudę meilės kanalo įlankose patraukėme link Kassiopi miestelio pakeliui aplankydami Pantokrator kalną. Buvome pilni nuostabos, važiavimas į kalną smagus, viršūnėje gerai matosi Albanijos krantai, Kerkyra.

Kassiopi miestelis padarė didelį įspūdį, jis kitoks, lyginant su prieš tai lankytais miestais, labai jaukus. Kanoni paplūdimys labai gražus, bet akmenuotas, su savimi reikia turėti vandens batus.

Mūsų nauji apartamentai – Nikos Cassiopeia. Tvarkingi, dideli, arti centro. Rekomenduoju.
Vakarieniavome Janis Restaurant restorane su puikiu vaizdu į jūrą, skaniu maistu, stebėjome besileidžiančią saulę.

korfu sala keliones

Pantokrator kalnas nuotr. iš Inga D. asmeninio archyvo

AŠTUNTOJI DIENA

Grįžome į Kerkyrą, pakeliui aplankydami Gouviją sustodami apžvalgos aikštelėse. Likusiam laikui įsikūrėme Elieta Corfu Town Family House apartamentuose. Tai apartamentai pačiame centre, naujai įkelti į „booking” svetainę, todėl šeimininkai labai stengėsi būti rūpestingi, paskutinę dieną nuvežė iki oro uosto.

Kerkyroje smagu papietauti ar tiesiog išgerti kavos papėdės viršuje esančioje Café Kanoni kavinukėje. Ten man patiko stebėti grįžtančius ir išskrendančius lėktuvus. Šalia esantis Vlacherna vienuolynas nuostabus. Tai Kerkyros vizitinė kortelė.

Grįžtant užsukome prie malūno, pasivaikščiojome Kerkyros senamiesčio gatvelėmis. Ledainėje Papagiorgis Patiserie-Gelateria galima paragauti tikrų itališkų ledų, suvalgyti tobulo skonio tartaletę su braškėmis. Beje, tartalečių būdavo vos keletą ir mes jas visas kas dieną išpirkdavome.

Netikėtai atradome tikrų itališkų keptų krosnyje picų piceriją Margherita Pizza Artigianale Corfu, kurią dažnai aplankydavome. Šioje picerijoje staliuką reikia rezervuoti iš anksto, nes vakare vietų nebelieka. Vakare grąžinome automobilį.

Vlacerna vienuolynas
Vlacerna vienuolynas nuotr. iš Ingos D. asmeninio archyvo
Kerkyra nuot. is Inga D. asmeninio archyvo
Corfu, Graikija nuotr. is Ingos D. asmeninio archyvo

DEVINTOJI DIENA

Keliavome laivu į Pargą ir Sivota salas – Blue lagoon. Kelionę užsakinėjome internetu iš anksto. Plaukimas 3 val. į priekį ir 3 val. atgal buvo varginantis. Parga miestelis labai gražus, jaukus, šiltas.

Ten esantis paplūdimys nuostabus. Gal ir buvo galima labiau pasimėgauti kelione, bet tą dieną buvo +39°C , todėl jautėme nuovargį. Kai atplaukėme į Blue Lagoon visi šokinėjo iš laivo, maudėsi. Grįžtant laive vyko graikų šokėjų pasirodymas.

parga
Parga miestelis
parga miestelis
Corfu

DEŠIMTOJI DIENA

Kerkyroje aplankėme Senajį Fortą, pasivaikščiojome krantine ir laukėme kol nusileis saulė, buvo labai karšta. Kitos dienos rytą išvykome namo.

kelione į corfu

EKSKURSIJA DVIRAČIU SU GIDU

EKSKURSIJA Į ALYVUOGIŲ ALIEJAUS GAMYKLĄ

KORFU KELIONĖ

Tikiuosi mano pasakojimas ir ši Korfu kelionė Jums paliks tokius pat gerus prisiminimus kaip ir mums.

Mums kelionė į Korfu  paliko nepamirštamus įspūdžius, visada prisiminsiu šią salą. Grįžčiau čia ir vėl, bet pasaulis didelis, o aš noriu aplankyti kuo daugiau skirtingų šalių. Pasinaudokite mūsų patirtimi ir patarimais ką pamatyti Korfu.